ورود بی وفا ممنوع

بيا و دست نوازش بكش به روي دل من كه غول عشق تو از اين چراغ جادويي ـ

به در بيايد و دور سرت بگردد و قربان چشم هات کند هر چه را كه مي‌گويي

غزالكم! چه بگويم كه ناز و غمزه‌ی آن چشم‌های مست و ملنگت چه کرده با دل من؟

كه این چنین دل بی‌تاب من طلسم شده توی خواب و خنده‌ی آن چشم‌های آهويي

كمي بخند، لبت پرتقال پاره‌ي خوني است، ميوه اي به قشنگيّ گونه‌های تو نيست

كمي بخند که شاباش گونه هات کنم، صد هزار پولك غلتان آلبالويي

تو مثل سيب پر از آب و تاب وسوسه هستيّ و من انار ترك خورده‌ي دو تكّه شده

تو مثل يك لب سرخاب خورده‌ي نمكينيّ و من يك آب نباتيّ ترش ليمويي

***

تو دست می‌شویی، آب بركه مثل النگوي نقره دور مچت حلقه مي‌شود، اما

همین که من به النگوی دست‌های تو زل می‌زنم، دو مرتبه از آب دست می‌شویي

بيا و دست نوازش بكش به روي دل من كه غول عشق تو از اين چراغ جادويي ـ

به در بيايد و دور سرت بگردد و قربان چشم هات کند هر چه را كه مي‌گويي

غزالكم! چه بگويم كه ناز و غمزه‌ی آن چشم‌های مست و ملنگت چه کرده با دل من؟

كه این چنین دل بی‌تاب من طلسم شده توی خواب و خنده‌ی آن چشم‌های آهويي

كمي بخند، لبت پرتقال پاره‌ي خوني است، ميوه اي به قشنگيّ گونه‌های تو نيست

كمي بخند که شاباش گونه هات کنم، صد هزار پولك غلتان آلبالويي

تو مثل سيب پر از آب و تاب وسوسه هستيّ و من انار ترك خورده‌ي دو تكّه شده

تو مثل يك لب سرخاب خورده‌ي نمكينيّ و من يك آب نباتيّ ترش ليمويي

***

تو دست می‌شویی، آب بركه مثل النگوي نقره دور مچت حلقه مي‌شود، اما

همین که من به النگوی دست‌های تو زل می‌زنم، دو مرتبه از آب دست می‌شویي

بيا و دست نوازش بكش به روي دل من كه غول عشق تو از اين چراغ جادويي ـ

به در بيايد و دور سرت بگردد و قربان چشم هات کند هر چه را كه مي‌گويي

غزالكم! چه بگويم كه ناز و غمزه‌ی آن چشم‌های مست و ملنگت چه کرده با دل من؟

كه این چنین دل بی‌تاب من طلسم شده توی خواب و خنده‌ی آن چشم‌های آهويي

كمي بخند، لبت پرتقال پاره‌ي خوني است، ميوه اي به قشنگيّ گونه‌های تو نيست

كمي بخند که شاباش گونه هات کنم، صد هزار پولك غلتان آلبالويي

تو مثل سيب پر از آب و تاب وسوسه هستيّ و من انار ترك خورده‌ي دو تكّه شده

تو مثل يك لب سرخاب خورده‌ي نمكينيّ و من يك آب نباتيّ ترش ليمويي

***

تو دست می‌شویی، آب بركه مثل النگوي نقره دور مچت حلقه مي‌شود، اما

همین که من به النگوی دست‌های تو زل می‌زنم، دو مرتبه از آب دست می‌شویي

بيا و دست نوازش بكش به روي دل من كه غول عشق تو از اين چراغ جادويي ـ

به در بيايد و دور سرت بگردد و قربان چشم هات کند هر چه را كه مي‌گويي

غزالكم! چه بگويم كه ناز و غمزه‌ی آن چشم‌های مست و ملنگت چه کرده با دل من؟

كه این چنین دل بی‌تاب من طلسم شده توی خواب و خنده‌ی آن چشم‌های آهويي

كمي بخند، لبت پرتقال پاره‌ي خوني است، ميوه اي به قشنگيّ گونه‌های تو نيست

كمي بخند که شاباش گونه هات کنم، صد هزار پولك غلتان آلبالويي

تو مثل سيب پر از آب و تاب وسوسه هستيّ و من انار ترك خورده‌ي دو تكّه شده

تو مثل يك لب سرخاب خورده‌ي نمكينيّ و من يك آب نباتيّ ترش ليمويي

***

تو دست می‌شویی، آب بركه مثل النگوي نقره دور مچت حلقه مي‌شود، اما

همین که من به النگوی دست‌های تو زل می‌زنم، دو مرتبه از آب دست می‌شویي



نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت10:07---26 آبان 1390
سلام دوست عزیز امروز واست می خوام یک فرصت خوب فراهم کنم که انشاءالله یک چیزی هم نسیب شما بشه
یک ساید اومده که حالا واست کارشو توضیح میدم.
توی این سایت شما می تونید درست مانند مزایده های واقعی که بار ها در حضوری یا در تلویزیون دیدین کالا های فوق العاده ای رو با قیمتهای بسیار باورنکردنی و به قول خود سایت تا 99% زیر قیمت بازار بخرید
شیوه بسیار جالبی داره که بطور خلاصه، برای اطلاعات اولیه، قسمتی از اونو در ایتجا توضیح میدم!
شما دراین سایت به صورت آنلاین و کاملا قانونی بر سر به دست آوردن یک کالا با دیگر رقبا چانه زنی خواهید کرد چگونه ؟ آهان ! از طریق فشردن یک کلیک به نام بید ، حالا این بید چی هست ؟ بید یا همون Bid در لغت یعنی مزایده یا پیشنهاد که در این سایت به محض ثبت نام 5 بید مجانی معادل تقریبی 4000 تومان دریافت خواهید کرد و می توانید با معرفی این سایت جالب به بید های خود اضافه کنید و در مزایده های بیشتری شرکت کنید در ضمن امکان شارژ حساب خود را از طریق تمامیه کارت های عضو شتاب رو خواهید داشت کار با سایت بسیار ساده و جالبه ، برای تفریح هم که باشه ضرر نداره ، جایزه ها یا همون کالاهای به مزایده گذاشته شده هم فوق العاده است به هر حال ثبت
نام اولیه اش کاملا مجانیه

برای ثبت نام به ادرس زیر بروید

https://bidfa.net/?rid=38336#register


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پریسا |پنج شنبه 26 آبان 1390برچسب:, | 10:1 |